måndag 16 mars 2009

Hejsan!!!


Nu har jag varit på skolan det var roligt förutom att vi fick sluta 14,40 istället för 14,20.Men det gör inget för vi var på riddarskola.För ni som inte vet vad det är så är det en skola man går i för att bli riddare eller man går inte direkt frivilgt men i alla fall så har man det 5 gånger sen är man riddare.Vi fick också ha slöjd där jag håller på med en slev men vi fick kortare än vanligt så jag han inte klart den.Simmningen igår var jätte rolig vi fick bestäma vad vi ville göra eftersom det är uppehåll i 2 veckor.Vi bestämde att vi skulle ha simfötter och göra massa lekar det var skitkul.Jag längtar tills ikväll för då ska jag spela cello i min orkester och sen ska jag se på "Design Simon & Tomas" med mamma.Hej då!!!

1 kommentar:

  1. va bra blogg du har finare än min vill att men ska va lika fin

    SvaraRadera