torsdag 7 maj 2009

Den som vänyar på något gott väntar aldrig för länge

Hej!Nu har jag inte skrivit på skitlänge så jag tar det som jag har gjort lite kort.Jag har haft prao-dag hos min pappa jag har varit hos mina kusiner i Umeå men annars har det väl varit som vanligt i skolan och med simmnigen men cello orkestern har jag inte haft på länge.Vad som har hänt idag var att jag har varit med Lisa och Madde och i veckan skulle vi igentligen besökt den skola som jag ska gå på nästa termin men det blev inte av för det var så dåligt väder.I morgon ska jag på en basket match med alla från min klass det är något sånt och då ska jag verkligen heja på.Det är ett lag som heter rumpnissarna som jag hejar på men nu måste jag tuvär gå för nu är det mat.Hej då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar