torsdag 14 maj 2009

Hej!<3

Hej!Idag så har jag haft gympa det är väl så där det var fotboll. Jag har även haft "fröken Europa"en sak vi har på temalektionerna vi jobbade med Frankrike. Jag hoppas att jag ska jobba med England snart för jag ska åka till London när jag fyller 13 med mamma. Jag längtar så för vi ska shoppa åka the eye och gå på Madame Toussos eller hur det nu stavas.En annan sak jag längtar till är Emmas kalas för vi ska vara i hennes stuga det jag menar med vi är att Lisa, Madde och Vera (en tjej som jag inte känner så bra) ock så ska komma vi ska grilla och bada i deras pool och se på filmer och vara uppe jätte länge typ till 4.00 eller nåt sånt men det kommer bli jätte kul!En annan sak jag ska på simtävling nästa helg tror jag eller så var det helgen efter men det längtar jag också till jag har mycket att längta till!Föressten så har jag utveklingssamtal på tisdag det är en sak jag inte längtar till.Hej då!!!<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar