torsdag 16 april 2009

Björkliden=Bäst!

Hej!Nu har jag ju varit i Björkliden och åkt slalom hela dagarna vädret har väl varit så där det var bäst i dag och i tisdags men här kommer lite information om vad jag gjort mer än att åka slalom.I söndags när jag kom till Björkliden så kom jag så sent så jag inte han åka slalom så istället gjorde jag mig hemmastadd och mös med mamma pappa och Oscar och tittade på tv.I måndags så väcktes jag av mamma kl 7:4o vi delade rum och sen så åt vi frukost med Oscar och pappa sen så åkte vi slalom till vid 3 tiden och senare på kvällen åt vi middag på hotellet.I tisdags så åkte vi slalom i ett fantastiskt väder sen åt vi middag på hotellet.I går så åkte vi också slalom i ett lite sämre väder men det gick och senare på kvällen så åt vi mat det var tacobuffé det var himmla gott.I dag så åkte vi slalom sen vid tre så for vi till mormor och morfar som jag är hos nu men nu så tror jag jag slutar att skriva för jag ska se på en film den heter (Monster till svärmor) så hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar