söndag 12 april 2009

Hej!

Förlåt att jag inte skrivit något inlägg dom senaste dagarna men det här har i alla fall hänt.I torsdags så hade jag utklädnings dag jag kläde ut mig till punkare som jag har gjort tidigare en gång också tog jag ledigt tidigare föra att fara till Kiruna.I fredags så var jag i Parakka och tog det lungt och byggde en snökoja med Oscar och pappa den blev så stor så att pappa kunde stå i den och ändå var det några decimeter kvar till taket.I går så var jag i Finland och åkte slalom och så åkte jag sån där lift som ett rum med väggar där man satt och så träffade jag min lilla kusin Simon han typ ett år och har lärt sig säga mamma det låter så himmla gulligt.Vad det gäller i dag så ska jag ta det lite lungt så mycket som jag kan för jag ska ju fara till Björkliden i dag och åka ännu mer slalom så jag kommer nog inte kunna skriva något inlägg på ganska länge jag ska försöka om jag hittar någon dator.Hej då!Glad påsk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar