måndag 6 april 2009

Hejsan svejsan!


Hej!Förlåt att jag inte har skrivit dom här senaste dagarna men jag har varit så upptagen i alla fall det här har hänt.I fredags var jag och fick hoppa in på kaffet som reserv och sen på roliga timmen fick hela klassen leta efter smakprov på kakorna som vi ska sälja för att tjäna ihop pengar till klassresan sen på kvällen var jag med mamma pappa och Oscar och myste framför teven.Sen på lördagen så var jag i Umeå för att Oscar hade hockeykupp.Jag fick vara med mina kusiner vi for och tittade på höns för dom ska köpa höns och där i ladan så såg vi massor med döda små fåglar ligga lite var som helst och jag hålde på att trampa på en det var jätte äckligt.Men det var kul.I söndags hände inte så mycket jag hade simträning det var typ allt.Idag så hade vi träslöjd och tre olika nationella prov ett i svenska ett i matte och ett i engelska ikväll så har jag cello orkester men nu har jag inget mer att skriva om så hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar