onsdag 26 augusti 2009

Ännu en dag <3

Idag var en vanlig skol dagmed matte,svenska,och slöjd det var inte kul på slöjden för killarna hållde på att slamsa så vi hålllde på att få jobba övertid men till slut så skärpte dom sig. Matten var väl ok för jag kunde redan det som vi gjorde så det var väldigt enkelt. På svenskan hade vi en lärare som jag aldrig hade sett förut men hon var väl ok. En sak som hände som var kul det är att jag vann mot Blomman i armbrytning [han är en kille i min föredetta klass] men det var kul.Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer än det.Kram Anna!

1 kommentar:

  1. Jag skulle bara vilja påpeka en sak,
    inte illa menat. Men ofta så skriver du utan tex punkt och komma tecken. Som i "Om lilla mig" så har du bara två komma tecken, och två punkter, säger bara det att det är ibland jobbigt att läsa då..
    Asså jag menar att det är kul att läsa och så där, men man vet inte alltig när du byter ämne tex, om du inte har punkt...

    Hm, skrev lite mycket ^^
    //Lisa

    SvaraRadera