söndag 9 augusti 2009

Hej!

Nu har jag inte skrivit på jätte länge.Så jag berättar lite snabbt vad som har hänt för det har hänt mycket.Det första är att pappa har hunnit fylla år,och att vi har varit att sett Harry Potter och Halvblodsprinsen,och att vi har varit i Luleå och hälsat på några kompisar det var jätte kul,och att vi har varit i Emma och Markus stuga och hälsat på och sovit över, och idag så är pappa och Oscar på Nolia i Umeå.Snart så fyller jag år om mindre än fyra dagar jag längtar typ jätte mycket.jag ska snart också på ett 80-tals kalas som Emmy har bjudit mig på.Idag är det typ jätte varmt det är 28 grader i skuggan så detr är jätte varmt i solen och ändå så solade jag i 25 minuter jag var as svetttig när jag kom in.Men jag är glad att jag gjorde det för jag blev ju brunare.det är typ det som har hänt för nu har jag inget mer attt skriva om.Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar