måndag 24 augusti 2009

Hej!<3

Nu har jag typ inte skrivit på länge igen för jag orkar typ aldrig men det har hänt lite olika saker till exempel jag har fyllt år jag har haft party och släktkalas vilket jag ska berätta om lite senare och så har jag börjat skolan idag det är det jag ska berätta om. Vi började klockan 9.00 jag Madde ,Lisa,och Emma cyklade till skolan.Sen skulle vi gå till våra klassrum där vi hade namn upprop och så delade dom ut typ busskort,sudd,penna och årets schema. Sen så visade dom oss runt i skolan och sen så fick vi gå och äta 10.45. Sen så fick vi åka hem när vi hade ätit klart då var jag hos Lisa och hon hjälpte mig att fixa bloggen, visst blev den fin!?Sen så for jag på simmningen.När jag hade party så var jag Emma och Madde ensamma hemma för att mamma och pappa och Oscar var i stugan.Det var jätte kul för att vi hade chips , popcorn ,och godis och jag och mamma hade hyrt några tjejfilmersom vi såg på.På släktkalaset så kom mina kusiner och mormor och farmor och farfar och mina kusiner hade med sig sin hunde Mogge han är jätte busig och jätte söt men vi hade jätte kul.Det jag fick på min födelsedag var en mobil,smink,böcker,kläder,pengar,och smycken.jag ska snart också göra om mitt rum förresten det kommer nog bli jätte snyggt men det ska jag nog inte gör än på ett tag.Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar